• Koprovský štít



    ...třetí den vy Vysokých Tatrách, vzbudíme se, podívám se z okna a zataženo, mlha. No to nám ten den pěkně začíná. Nenecháme se ale odradit počasím a vyrážíme na celodenní výšlap. Náš cíl bylo Velké Hincovo pleso, s tím, že se tam rozhodneme jestli budeme pokračovat dál ještě na Koprovský štít. Přece jen nejsme tak zkušení a trénovaní a tak jsme si nechtěli dávat velký cíle. 

    Vycházeli jsme opět od Štrbského plesa směrem k plesu Popradskému. cesta je zpočátku velmi frekventovaná, protože stejná trasa vede i na Rysy, ale u rozcestí Nad Žabím potokom odbočíme směrem k Hincovu plesu, kde už je lidí méně. Začínají se nám otevírat nádherné pohledy na Tatry. 

    Když jsme došli až k Velkému Hincovu plesu věděli jsme, že už zvládneme i výstup na Koprovský štít. No a taky, že jsme to zvládli. I když teda poslední část cesty už pro mě byla hodně náročná, ten pohled za to stál. Však posuďte sami podle fotek. 

    Zpátky se šlo stejnou trasou. Přiznávám, že už jsem toho měla chvilkama plný kecky, ale ty dechberoucí výhledy a úžasná příroda všude kolem mi to vynahradily a dodávaly sílu a energii na cestu. 

    Po našem posledním dni v Tatrách jsem musela uznat, že jsem si to zamilovala. Celkově hory, ale Tatry obzvlášť a už teď plánujeme, kdy se tam vrátíme. Věřím, že to bude brzy.




















  • You might also like

    Žádné komentáře:

    Okomentovat