• Vodopády Studeného potoka, Vysoké Tatry





    Ahoj,

    dneska vám napíšu, jak jsme se měli ve Vysokých Tatrách. Do Tater jsem chtěla už dlouho a minulý rok jsme se tam konečně podívali. A  já pevně doufám, že to nebylo naposledy. Zamilovala jsem si to tam, hory, příroda, klid, prostě úžasný. Vlastně to byl náš první “větší” výlet do hor, nikdy jsme na víc dní nebyli nikde jen chodit po horách. No a teď takový dovolený vyhledáváme, protože jsme zjistili, že si tuhle aktivní dovolenou užíváme prostě nejvíc a je to pro nás určitý druh relaxu.

    A teď už k samotnýmu výletu nebo dovolený, byli jsme zde na začátku července, na čtyři dny a myslím, že jsme toho stihli dost. První den jsme strávili na cestě, cestou jsme si dali halušky, který jsme mimochodem za ty čtyři dny měli snad každý den aspoň jednou :D. 


    Když jsme přijeli na ubytování, řekli jsme si, že máme ještě čas na to jít se někam podívat. Už předem jsem si samozřejmě zjišťovala, kam bych chtěla jít a v plánu byly i vodopády Studeného potoka. Paní, u které jsme byli ubytovaní nám doporučila ať vyjedeme lanovkou na Hrebienok a odtud jdeme pěšky, že vyjít ještě na Hrebienok bychom už nestihli. A měla pravdu, z Hrebienoku byly vodopády už jen pár kroků, i když, jen některý. My jsme totiž chtěli vidět i Obrovský vodopád, který už byl trochu dál, takže to byla docela procházka po tý dlouhý cestě, ale když jsem ty vodopády viděla a hlavně ty hory okolo, byla jsem nadšená. 

     

    Takže pokud se chystáte do Vysokých Tater a chcete nějakou kratší trasu nebo máte třeba jen dopoledne/odpoledne určitě můžu doporučit vodopády Studeného potoka, pro nás to byla první den ideální procházka a navnadila nás na dny další, kdy už nás čekaly náročnější trasy. Ale o tom se dozvíte v dalším článku. 

    Mějte se krásně a zatím pa!

    Monika


     
     
     



















  • You might also like

    Žádné komentáře:

    Okomentovat